Camir S

CAMIR S
2005
Camaro M – Robin Z
Vallack. Gråskimmel. 162 cm
Äg. Linn Leneklint


En superhärlig häst med enorm kapacité. Köpte honom april 2010 och då hade han gjort en tävling. När jag provred honom så tog det ca 7 varv på en liten volt innan jag fick stopp på honom, men hoppa kunde han. Hans personlighet fick mig verkligen att fastna för honom, fantastisk häst med ett hjärta av guld.


Hans utveckling går spikrakt uppåt. Han visar bara finare o finare kvalitéer för varje dag som går. Han har felfria rundor upp till 120, debuterade 130 som 6-åring men då jag gjorde illa mig var jag tvungen att utgå. Nu tränar vi upp styrka för att kunna starta 130 i april. Vi skyndar långsamt helt enkelt!


Om han håller sig skadefri tror jag vi kommer komma långt. Vi kompleterar varandra fantastisk bra och vi känner varandra. Jag säger inte hur långt vi kan komma, utan det får tiden utvisa. Just nu njuter jag bara av varje stund med denna fantastiska häst!!

 

#1 - - Alexsandra:

Ser ut att vara en härlig gummiboll!! GILLA !!

Kan du inte utvärdera din tävlingssäsong så vi får läsa!? Skulle vara kul, du verkar duktig !! :)



/ Alexsandra

#2 - - Sandra Nilsson:

åh mitt ena sto är också efter Camaro M ue. Robin Z :) fast ska ha föl nu så kommer börja tävla henne till våren 2013 förmodligen