De senaste dagarna...

Det har varit fullt upp de senaste dagarna, vilket ni säkert märkt på bloggen. I tisdags var jag och tränade med Grålle på Rekasta. Det blev mycket travhoppning, studs, galoppbommar innan oxer-oxer samt så tränade vi att hoppa ett räcke från lång anridning.

G kändes bra! Var dock lite spänd i början och överhoppade sig lite. Men efter en stund slappnade han av ochh blev superfin. I oxer-oxer serien hoppade han runt 125 och sedan hoppade vi räcket på 135 :) han var så ruggigt fin i 135-språnget! En stjärna!

I onsdags åkte vi och tränade med Ruh. Han gick bra, men var dock ganska stressad och väldigt stark. Han hoppade trots det runda språng :) På slutet lugnade han ner sig och blev riktigt fin! Innan vi åkte till Tina red jag Grålle i paddocken, han var fin!

Idag longerade jag Grålle innan jag åkte till skolan. Han skötte sig bra! Sedan idag galopperade jag Birdie för första gången sedan hennes lilla uppehåll. Hon var lugn, men tyckte det var kul att få komma igång igen :)

Ja, det var lite kort om de senaste dagarna. I helgen tävlar Grålle på Jump Club (söndag). Han går 110 och 120. Jag ska även tävla en ponny under lördagen. Ska bli kul :)