Inte sluttävlat än heller!

Jag måste återigen be om ursäkt för dålig uppdatering... Jag trodde att denna vecka skulle bli lite lugnare i och med att jag bara hade en häst att rida, men istället kom saker som halkkörning, utflykt till Strängnäs och oförberedda prov i min väg. Men halkkörningen blev godkänd, utflykten var rolig och provet gick bra. Nästa vecka har jag bara ett prov på måndag, sen är resten av veckan lugn (vad jag vet än så länge...)

Birdie har gått riktigt bra! Hon tränade i onsdags, och OJ vad fin hon var!! Sprången var så otroligt bra, hon luftade med flera dm när hinderna låg på 125! Klockrent! Hennes nästa tävling är den 6 november i Hamre, 110 & 120. Målet tyckte Tina var att rida 125 på Hamre den 20 november, så det tränar vi mot nu :)

Grabbarna är igång igen efter vaccineringen. Grålle är lite sur, han tyckte att han kunde få vinterledigt redan nu. Men det går nog snart över. Antingen Ruh eller Grålle ska tävla i Hamre den 5 november, jag har bara inte bestämt mig för vem av dem...

Preliminär tävlingsplanering:
L 5/11 Hamre, 110 Ruh elr. Grålle
R 6/11 Hamre, 110 120 Birdie
L 12/11 Eskilstuna 110 Ruh (ev. fler hästar)
R 18/11 Hamre 110 Ruh (?)
N 19/11 Hamre 120 Grålle
N 20/11 Hamre 125 Birdie

Utflykten till Strängnäs handlade om projektarbetet!
Fick skjuta med AK5-C och spränga med sprängdeg,
ganska kul att göra ett arbete om Försvarsmakten!