Snart höstlov!

Nu har jag bara en skoldag kvar innan det är höstlov. Så skönt!!!

Denna vecka tränade Grålle i onsdags, ett tag sedan han hoppade. Men han var klockers! Avspänd, lydig och ja, helt perfekt! Kändes verkligen super :) Hoppade en liten bana på ca 115!

De andra två har gått hemma och känns riktigt bra. Nästa vecka blir det lite extra träning, och sen så kommer jag tävla alla tre på Hamre den 6e november! Tina ställer upp och kör två, så det löser sig kanon! Hästarna kommer gå dessa klasser:

Ruh - 110 avd B
Grålle- 110 avd A & 120 Avd B
Birdie - 110 avd A & 120 Avd A

Sedan kommer jag även tävla på Hamre fredagen den 4e november. Då ska jag rida Tina's 6åriga sto, Spindeln. Den som jag red i somras! Blir tävlingsdebut för hennes del, spännande!

Nu blir det snart skola, en dag kvar... bara en dag kvar!