7 hästar idag

Började med att ha morgonen i stallet, vid 07.30 tog jag sedan bussen till Västerås. Var tvungen att hämta mitt färdbevis på högskolan. Var hemma igen vid strax efter 9 så då gick jag direkt ut till stallet.
 
Skrittjobbade Grålle och Sune, mest ute men Sune fick gå några varv i paddocken för att slappna av ordentligt. De fick sedan lunch och jag åkte över till Tina. Började med att jobba Spindeln på marken, hade schagång (stavning?) på idag, hon jobbade bra. Sedan trimmades Eddie och Krut i ridhuset - fina! Sedan skrittades Leo ut i skogen, även Kugge fick en sväng i skogen men han fick även trava. 
 
Allt som allt blev det 7 hästar som fick jobba idag. Imorgon följer Grålle med över för att trimmas igenom tills på söndag. Får se vad jag hittar på med Sune, skulle behöva en vikt som han kan ha på sitt högra framben... Ska leta och se vad jag kan hitta för användbart!