Framsteg

Hos Tina red jag ytterligare 3 hästar. Började med att hoppträna Kugge, han var fin. Lite småseg men hoppade bra. Sedan hopptränade jag Kanonen. en ganska stor häst men som har massor med kapacitet. Tyckte jag förstod honom ganska bra och han kändes riktigt fin! Tänkte framförallt mycket på mig själv så då blev det hela 1000 ggr enklare. Skrittade sedan ut Leo en sväng som avslutning, han traskade snällt på. 
 
Att jag nu rider runt 5-6 hästar per dag till skillnad från förut när jag red max 2, har gjort otroligt mycket för min ridning. Och framförallt att jag får så mycket hjälp av Tina. Hon påminner mig hela tiden och vad jag ska tänka på, och det gör även att jag själv tänker på det mer. Lär mig massor för varje dag som går, är så glad att jag har möjligheten att få vara hos en sådan duktig ryttare/tränare som Tina. TACK!
 
Grålle 130, Rocklunda april 2012