Gårdagen + dagens planer

Igår hade jag en del att göra och sen orkade jag helt enkelt inte skriva på kvällen. Kom hem vid 16.40 då jag hade bilen, gav hästarna mat och fyllde vatten inne + ute. Sen fixade jag kvällsmaten inne i boxarna innan jag sedan packade hö. Lagom tills jag var klar med det hade hästarna ätit klart så då tog jag in och gjorde iordning Grålle. Trimmade honom i paddocken även igår och han kändes fin. Framme till handen och jobbade bra med bakbenen. Duktig! Sedan joggades Sune i låg form och han jobbade på bra. Lugn och avslappnad!
När jag ridit klart hästarna var klockan strax före 20, så då fixade jag lite lätt middag innan jag sedan plockade in dem för natten.
 
 
Idag är det jobb som gäller. Sedan vid kl 18 ska jag vara hos Tina för att träna de hästar som tävlar i helgen, dvs Grålle och Spindeln. Grålle tävlar på lördag och Spindeln på söndag! Ska bli kul att komma ut på tävlingsbanorna igen, ett bra tag sedan sist nu...