En dag kvar

Grålle fick ett kravlöst pass på gräsbanan idag, bara galoppera av sig ev. träningsvärk från gårdagen. Bara ha kul helt enkelt! Han kändes riktigt fin!
Sune däremot red jag i paddocken. Hade väl egentligen tänkt att han skulle gå på gräsbanan idag, men då han var som han var igår kände jag att jag ville checka av honom idag. Idag var han dock som vanligt, lite tittig men inget extremt. Imorgon får han vila och så åker han med till Tina på träning på onsdag!
 
Just nu längtar jag efter min semester, jobbar bara imorgon och sen har jag ledigt fram tills måndag! Känns som om det kommer lägligt, lite sliten efter 11 ensamma dagar med allt jobb här på gården + heltidsjobb + hästar att rida är man allt. Dock mest i benhinnorna/fötter? Är nog efter springturerna, tyvärr.. Jag som trodde mina fötter blivit bättre, suck.
 
Vad Grålle ska få göra imorgon har jag dock inte bestämt mig för än. Det får jag fundera på tills det är dags!