LEDIG

Så, nu har jag jobbat klart för denna vecka. Nu väntar ledighet tills på måndag, ni anar inte hur skönt det ska bli. Perfekt tajming för den delen också, vi har ingenting att göra på jobbet och jag börjar känna mig ganska seg av att sitta på kontoret varje dag. Så nu väntar några uppiggande dagar för att sedan jobba ytterligare 2 veckor innan jag gjort mitt på Westinghouse för denna sommar!
 
Idag vilade Sune, Grålle fick ett kravlöst pass på linan. Mest att han skulle få busa av sig, han verkade uppskatta det! Imorgon får Grålle hoppa lite småhinder hemma medan Sune åker och tränar hos Tina. Under morgondagen ska jag även hinna packa allt för min lilla resa jag ska göra på torsdag! Kan ni gissa vart jag ska åka?
 
En bild från 2010, vår första tävling tillsammans!
 
Ni har väl inte missat att Sverige tog sin första medalj på OS idag? Självklart krävdes det en ryttare för att få det gjort! Blev ett individuellt silver i fälttävlan till Sara Algotsson Ostholt, grattis!