Bra dag!

Det blev kvällsridning under ridbanebelysningens sken idag. Kristian var här o fixa på snösulor och brodd under em, ett måste denna årstid. Joggade hur som helst hästarna på ridbanan. Eftersom snön kom innan ridbanan frusit, så var underlaget inte katastrof. Utan det var tillräckligt bra för jogging (mjukt o bra), blev inga styltor tack vare sulorna. Hästarna jobbade på bra och kändes fina. Får se vart man kan rida imorgon, hoppas på lite mer snö, runt -7 grader och en massa sol! Då är det riktigt mysigt!
 
Linn var även här under kvällen och tittade på hur min sadel ligger på hästarna. Den ligger bra med den fårskinnspad som jag har nu, det var skönt att få en liten check på det. Hade annars tänkt åka till Mustang på måndag, men nu skjuter vi upp det lite. Ingen ide att åka dit när det ändå fungerar och ligger bra. Tar det nästa år istället! Tack Linn för att du kom, du är guldvärd!
 
Måste bara få berätta om en rolig sak som hände i skolan idag. Vi fick betyg på den första inlämningen inom Kvalitetsutveckling och Ledarskap och jag fick högsta betyg! Som plus i kanten fick jag kommentaren: "Din sammanfattning var fantastisk. Kanske den bästa jag någonsin läst." ÅÅÅÅH så glad jag blev! Det gjorde verkligen min dag! Jag lägger ner ganska mycket tid och energi på att plugga så då är det extra kul när man känner att man åstakommit något!
 
Sov gott allihopa, det vet jag minst en som kommer göra! En 19 åring vid namn Linn.
#1 - - Farmor:

Grattis. Grattis till fint omdöme. Du är såååå duktig! Jag är en stolt farmor!