Dagen

Det blir en snabb sammanfattning av dagen då jag ska sova nu för att orka upp imorgon.

Spenderade tiden mellan 6-11 med hästarna. Grålle fick hoppa lite småhinder, han var mer i luften än på backen kändes det som. Men däremellan går han otroligt bra. Han har dock en massa energi som han måste bli av med... Sedan kanske vi kan fokusera 100 % på arbete och inte 75 % på bus!
Sune longerades inspänd. Riktigt fin och avslappnad!

Vid lunch åkte jag in till mamma för att sedan åka på Mickelsmässan. Köpte gummistövlar och en veckoplaneringstavla (till hästarna) så jag är nöjd! Var hemma igen vid 19 då hästarna fick komma in. De är nattade sedan en timme tillbaka och nu är det min tur.

Imorgon ska jag till skolan i Eskilstuna. Hästarna ska motioneras, alla andra sysslor ska göras och så ska jag försöka hinna in till Enköping och lämna in mina Parlanti-chaps på lagning. Fullt upp!