Skön morgon

Idag hade jag min första sovmorgon på jag vet inte hur länge. Men bara för det vaknade jag självklart innan 7 och var pigg. Tvingade dock mig själv att ligga kvar i sängen tills 07.40, då var det kört. Gjorde en god frukost innan jag gick ner till stallet. Red ut Grålle på grusvägarna, han är riktigt busig nu för tiden! Gör små bocksprång i galoppombytena och anser att galoppsprången ska vara långa.. Ska bli spännande att se hur han är imorgon när han ska få hoppa småhinder, var 1 månad sedan han sist hoppade. Blir att hålla i sig!
 
När jag sedan var klar med honom och fixade i stallet började det spöregna som alla andra dagar. Ganska skönt att ha ridit dagens enda häst och att få göra det med en gnutta sol gjorde det inte sämre.
Jag har även packat hö, fixat vattnet, lagt in torv och halm. Så nu ska jag göra klart den sista uppgiften på kvalitetsstyrningen. Sen får vi se vad den här dagen bjuder på!
 
Jag ska bli bättre på att ta lite nya bilder!