Fina hästar

Hur värdelöst är det inte att ha missat allt från Göteborg? Hade verkligen velat se finalen idag, men istället får jag spara det tills på tisdag när jag är ledig. 
 
Som jag skrivit förut så jobbar jag en hel del just nu. Denna vecka blev det 42 arbetade timmar, men veckan som drar igång imorgon blir det mildare. Då jobbar jag bara måndag, onsdag, torsdag och fredag. Ledig lördag och söndag för tävling med Grålle, de två avslutande omgångarna i div 1!
 
Hästarna går väldigt bra. Hoppade båda hemma igår, Grålle var lite ringrostig i början men avslutade med att hoppa en bana på 120 väldigt övertygande. Vilka klasser det blir nästa helg är inte spikat, men vi börjar helgen med en 125. 
Sune hoppade samma bana igår, hade ställt fram alla titthinder vi har och han hoppade snällt över allting på första försöket. Han har verkligen utvecklats! Hans nästa tävling är i Vänsta den 11 maj. 
 
Nu har ni fått en snabb uppdatering om läget, tänkte uppdatera lite mer under tisdag när jag är ledig. Imorgon ska stall och hästar fixas innan klockan 11, då jag börjar jobba. Jobbar fram tills 19, och kl. 19.30 har jag projektmöte. Busy busy!