Torsdag

Dagen började idag med att jag trimmade Eddie i ridhuset. Han var ganska stark i början, men blev väldigt fin på slutet. Crescendo var bättre idag än tidigare i veckan, blev lite småtjurig på honom och sa till honom lite mer och då började han minsann jobba lite mer.. Pyrola fortsätter vara fantastiskt duktig. Travade runt i ridhuset hur fint som helst utan longering innan. Nu ska bara löshoppningen börja fungera så kan treårstestet bli väldigt roligt! Skrittade därefter ut en sväng på Kanonen och tömkörde sedan Spindeln
 
Efter lunch joggade jag Sune i paddocken, runt 4-kantsspåret där isen smällt. Gick helt okej! Därefter gick Grålle en promenad på 20 min. 
Har även tränat själv idag, cykel + benstryka. Nu pluggar jag som de flesta andra dagar. Läser i psykologi-boken även idag, den är väldigt intressant. Just nu är jag inne på delen som förklarar de olika nivåerna i ens personlighet.
 
Imorgon är det löshoppning hos Tina som gäller med ett gäng hästar. Sedan ska även Sune o Grålle ridas plus att jag ska fixa allt inför lördagens tävling -busy busy!