Snart (jobbar)helg!

En dag kvar tills helg! Visserligen jobbar jag hela dagarna så det blir inte så mycket vila för min del.. Men cash is king, som man brukar säga.
 
Planen var igår att åka med Grålle till Tina på fm, men den planen ändrades då jag istället fick en arbetsintervju i Västerås på morgonen. Jag red honom hemma istället, han kändes väldigt fin. Han har börjat sköta sig mycket bättre och han har börjat muskla sig bra på ryggen. Även Sune går bra, men känns stundtals lite trött. Blir att höja hans foder lite mer och sedan ge honom en extra vilodag i helgen. Det borde göra susen!
 
Idag efter att jag ridit hästarna åkte jag till gymmet. Igår körde jag ben (som var härligt möra idag) och idag blev det armar och lite mage. Imorgon blir det bara löpning, 5km i spåret efter jobbet! Sitter och kollar runt lite på olika pulsklockor, skulle gärna vilja ha en för att enkelt kunna se vart jag ligger under själva passet... Blir att fortsätta kolla runt och se om jag hittar en som faller mig i smaken.
 
Nu ska jag strax sova för att orka upp vid 6 imorgon. Jobbar mellan 8-14, så det blir en ganska kort men intensiv arbetsdag.
 

Öronbild på Grålle-bus
Trötta ben efter att ha ridit två hästar och kört 1,5 h styrka på gymmet!