Snart mot jobbet

Hästarna reds på gräsbanan en sväng imorse. Grålle var superfin, Sune kändes lite trött. Men båda två jobbade på bra. Tänkte på hur skönt det är att ha trafiksäkra hästar. För att ta mig till gräsbanan måste jag rids över en ganska väl trafikerad väg. Men hästarna väntar lugnt tills det är dags att gå över. Idag mötte vi dessutom traktorer och motorcyklar och hästarna bryr sig inte. Skönt!!
 
Vid 14 börjar jag jobba. Försöker hitta motivationen, går lite trögt men den kommer väl till slut. Är ändå ledig tisdag och onsdag, så det blir en mjukstart efter en veckas ledighet. Imorgon ska jag, mamma och brorsan upp till Skinnskatteberg för att hälsa på farmor och farfar. Hoppas på fint väder!
 
Idag är det träningsledigt. Gymmade alla dagar förra veckan, så idag ska kroppen få en dag att återhämta sig. Kommer inte ha samma tid att gymma varje dag nu när jag börjar jobba igen, men målet är att hinna med gymmet 4-5 dagar i veckan och löpträna 2-3 dagar i veckan. Får se om jag hinner med allt, men allting går bara man vill :)
 

Mina nya träningsskor! Grymt sköna!
 
 
Beställde nytt proteinpulver förra veckan, 4kg med jordgubbssmak.
Borde räcka ett tag..