Min sista semesterdag...

... spenderades i Stockholm! Lite miljöombyte från landet, titta på lite människor, äta god mat och självklart lite shopping. Vi åkte vid 10 imorse, så innan dess longerade jag Grålle. Han var fin, lite seg men nu var han mycket jämnare än för några veckor sedan. 
Vi var i Stockholm fram till 17, så strax efter 18 var jag på gymmet för att träna mage. Var där i ca 1,5 h innan jag åkte hem och longerade Sune. Han fick mest springa av sig. Imorgon blir det nog gräsbanan om underlaget duger!
 
Imorgon börjar jag jobba igen. Känner mig inte speciellt motiverad till det, en veckas ledigt till hade inte skadat. Men jag tänkte försöka få ledigt en vecka i augusti istället. Imorgon jobbar jag 14-20.20, så hästarna ska hinnas med innan det. Inget gym imorgon, men får se om jag ger mig ut på en springtur. Måste komma igång med löpningen igen, då jag anmält mig till Tjejmilen 2013! Den går den 7 september i Stockholm, så gäller att komma i form tills dess!
 
Nu ska jag dejta kudden!