Påskledigt!!!

ÄNTLIGEN lite påskledigt! Visserligen har jag en hel del plugg som ska betas av, tur att man inte är sysslolös i alla fall.
 
Veckan som varit tog på krafterna trots att vi bara jobbade måndag-torsdag. Men eftersom vi "tappade" en dag, så har vi jobbat 7-18 varje dag. På så sätt har vi jobbat en 40 timmars vecka men på 4 dagar istället för 5. Samma sak blir det nästa vecka eftersom vi är lediga på måndag. Detta har gjort att jag är hemma närmare 18.30 och då har två hästar att rida. Jag är klar i stallet när det är dags att gå och lägga sig. Så just nu hinner jag inte med mycket mer än att jobba och rida hästarna.
 
Så nu under de fyra lediga dagarna ska jag göra klart så mycket som möjligt av de uppkommande inlämningsuppgifterna. Skickade precis in de sista uppgifterna inom IT-upphandling, så nu lägger jag krutet på IT-projekt och mentorskap.
 
Imorgon blir det träning med Grålle på förmiddagen, för att därefter fira lite påsk på två olika ställen.
 
Jag känner att motivationen till bloggen försvunnit lite nu när jag har så lite tid. Men jag ska försöka uppdatera lite mer under helgerna. Nästa helg är det dags för tävling igen, då går Grålle i Heby. 120 + Div 1 lagklass! Ska bli spännande på det nya bettet.
 

Rusta från ovan! I torsdags hängde jag nämligen upp X antal takskenor i butiken.


PLUGG!!!