Lång dag på kontoret

Det är en seg Linn som sitter på kontoret med en stor kopp kaffe. Har varit här sedan kl. 13, då jag fick en specialuppgift att utföra. Jag tycker bara det är kul att just jag får dessa uppgifter, så jag gör dem med glädje även fast man blir lite trött i huvudet efter ett tag. Hästarna fick busa av sig på linan imorse, de båda tog tillfället till akt, även fast Grålle är värst. Man blir så lycklig av att se deras bus och glädje stråla ur ögonen på dem :)
 
Imorgon blir det en tidig morgon för att fixa stall, hö och motionera en häst innan kl. 9. Från kl. 9 har jag möten i ett par timmar. Efter lunch ska en häst till motioneras, därefter blir det gym och så avslutas kvällen med glögg- och filmkväll i mitt lilla hus tillsammans med Tessan och Anna. En bra fredag i mina ögon.
 
Nu ska jag skynda på den sista datorn så jag får åka hem någongång!
 
Bilder från i vintras! På lördag väntar en ny photoshoot!