Kvällsjobb

Jag laddar inför morgondagens tävling genom en kväll på kontoret. Har endast två datorer att migrera ikväll, vilket betyder att det är lugnare än vad det brukar. Den ena är dessutom klar, så har bara en jag väntar på innan jag kan åka hem. Har hunnit jobba ganska mycket på hemtentan, så den är nästan klar. Ska bara läsa igenom allt en gång till.
 
Började dagen med att trimma Grålle en kortare sväng på ridbanan tillsammans med Tessan. Han kändes ganska bra! Lite småbuttrig, men han jobbade på väldigt bra. Sune fick en vilodag idag, men ska tömköras imorgon.
 
Efter jag lunchat hästarna åkte jag in och gymmade o åt lunch med Jossan, en kollega från Rusta. Blev både bra träning och god lunch, lite torsdagslyx! Kom hem ca 1h innan jag skulle åka till kontoret, så pluggade lite samt planerade lite för imorgon. Grålle går bara en 110, och klassen börjar kl. 10 vilket gör att jag åker hemifrån strax före kl. 9. Får se om jag lånar en box och stannar kvar och jobbar/tittar på tävlingarna efter starten.
 
Saknaden är enorm, men nästa år är vi tillbaka!