Lördagen i Sala

Äntligen kommer en rapport från lördagens starter i Sala. Till att börja med så fick Sune stanna hemma. Han var fortfarande öm i ryggen och jag tyckte inte att det kändes rättvist att han skulle följa med. Så det blev bara Grålle som fick åka.
I första klassen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Jag red inge bra och han var bara stark. Så då gick det inge vidare! I andra klassen hoppade han super! En ryttartabbe på första hindret (när ska jag lära mig?), men resten felfritt!! Inga som helst tendenser till bråk vid utgången, och det känns som en seger bara det! I 110 klassen tyckte han det var jättekul, och jag försökte hålla honom lite mer fram till bettet. Han blir lite stark och vi kommer lite nära, men det får vi jobba lite mer med på marken.
 
 
 
Idag har jag varit hos kiropraktorn för andra gången inom loppet av 1,5 vecka. Jag har haft väldigt mycket låsningar i kroppen, och till sist blev det för mycket. Så idag blir det ingen ridning, de rekommenderar inte att man ska rida efter att man knäckt för mycket. Men röra på sig får man, så Grålle ska tömköras ut en sväng ikväll. Idag har jag inte varit på kontoret, men imorgon ska jag dit igen. I helgen jobbar jag på Rusta, och fredagen ägnas åt studierna.
 
Har lite nytt att skriva om också, men det kommer så fort jag har lite mer tid. Nu ska jag äta och sedan ut i stallet.
 
Vi hörs // Linn