Filmer kommer!

Har flera filmer från den senaste veckan som ska redigeras och laddas upp på youtube. Det är dels på hästarna från tisdags när jag hopptränade dem här hemma, men även från de 4 starter som gjordes på Märsta igår. Men tills dess att jag satt mig ner och börjat, så bjuder jag på en maffig bild på Sune! När man hoppar honom nu för tiden är det mantag som gäller för att man ska lyckas hänga med i hans fantastiska språng! 

Hindret är ca 115 högt, höjden har han inga problem med i alla fall!
Foto: Theresé Karlsson
 
Hästarna skötte sig bra igår, inga som helst problem att åka med dem tillsammans. Jag trodde på förhand att Sune skulle bli lite orolig, men han var hur lugn som helst och istället var det Grålle som skrek o hade sig. Sune hoppade fantastiskt bra i gårdagens andra klass, tyvärr en ryttarmiss och 4 fel men trotsdet en placering i avd B och rosett med hem! Grålle bråkade som vanligt vid utgången, visserligen kommer vi ur det men det är så jäkla surt när han är felfri på hinder och hoppar fantastiskt bra! Bara att fortsätta traggla!