Vart tar dagarna vägen?

Dagarna springer ifrån mig utan att jag hinner med allt jag borde göra. Då är jag ändå i farten från kl. 06 till 22. 
 
Jag har valt att inte prioritera bloggen den senaste tiden, just pågrund av tidsbrist men även av personliga skäl. Har helt enkelt inte orkat med tanke på hur allt varit med Grålle. Men nu får ni en snabb uppdatering medan jag vilar huvudet från tentaplugget. 
 
Hur Grålles framtid ser ut är fortfarande oklart. Coco lyckades lägga tillbaka kotorna i nacken, så nu får vi se hur Grålle beter sig. Har ridit honom 3 ggr och han har skött sig bra. Ber till högre makten att det fortsätter så och att han inte får ont igen. Han stretchas 4 ggr per dag och har även fått ett nackskydd från back on track som han har på sig under nätterna. 
 
Sune går riktigt bra just nu. Var iväg till Tina på träning i söndags, och Sune skötte sig riktigt bra för att inte ha varit borta på säkert 8 månader. Han är nu påväg att matchas mot tävlingsbanorna, och tanken är att han ska få hoppa en 90cm i Enköping den 13/4. 
 
Sune i söndags
 
Mina planer för sommaren börjar nu komma att landa. Jag kommer att jobba heltid på Westinghouse fr.o.m. 2 juni tills slutet på augusti. Jag kommer samtidigt fortsätta jobba mina helger på Rusta, så jag kommer att jobba 114% i sommar. Är så oerhört glad att jag fått möjlighet att jobba på W i sommar igen! Som ni kanske vet så är jag där i dagsläget också, men endast 2 dagar i veckan eftersom skolan har prio 1. 
 
Denna vecka är fullspäckad för mig. Imorgon och onsdag är jag på Westinghouse. På torsdag eftermiddag åker jag till Karlstad för att skriva salstenta, är hemma igen på fredagkväll. I helgen ska jag göra klart hemtentan i projektledning och så är det träning på söndag. På måndag börjar två nya kurser och jag spenderar även den dagen på W för att migerera datorer. 
 
Nu ska jag återgå till studierna i någon timme till innan jag dejtar kudden för att vara pigg imorgon. Uppstigning vid 06, jobb 8-17 och därefter plugg inpå småtimmarna. Hästarna har vilodag, så de får bara njuta ute i hagarna hela dagen.
 
Nu kör vi - fullt ös medvetslös!
//Linn