Flyttat!

Ledsen för att det inte blivit någon uppdatering den senaste veckan, men jag har haft fullt upp med flytten! I tisdags fick jag nycklarna till min första egna bostad!! Redan i tisdagskväll började vi flytta alla saker. Det mesta flöt på smidigt, allt förutom min säng. Den var för bred och kom inte upp för trappen. Så i onsdags fick jag åka och köpa två stycken 80-sängar istället. Så kan det gå!
 
Jag är jättenöjd med hur det blev efter renoveringen, verkligen en stor skillnad sedan jag tittade in första gången. Mycket ljusare och fräschare nu :)
 
Igår tävlade Grålle i Hamre. Det gjorde han väldigt bra. Felfri i första klassen, gjorde det väldigt enkelt. I andra klassen så var banan verkligen inte till Grålles fördel. Många svåra svängar från utgången som satte oss på prov. Fick två nedslag, först på 1an där jag blev kvar i handen. Sedan hoppade han super fram tills 9an, som var en svår sväng från utgången, jag blev lite passiv och han kommer nära. Ett litet pet där också men sedan hoppade han sista oxern super. Så helt klart mina misstag! Är så glad över att han skötte sig exemplariskt, än en gång! Guldstjärna till Grålle!
 
Filmerna kommer under någon av de närmsta dagarna, tills dess visar jag lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig just nu!

Soffan i vardagsrummet, till denna ska även en fårskinnsfäll

Vardagsrum med flera bra garderober, gillar takfönstret ovanför soffan!

I dörröppningen mot vardagsrummet

Vitrinskåp i köket
Kök

Köket testar jag mig fortfarande fram med, men accentfärg blir marinblått!

Sovdelen!
Sängkappa och fårfäll köptes idag, väldigt nöjd! Nu saknas bara ett vitt överkast och en huvudgavel i samma struktur som sängkappan.
 
Badrummet och hallarna är fortfarande under "inredande". Till hallen ska en spegel upp, i rummet mellan köket och vardagsrummet ska en bänk med en fårfäll stå, i vardagsrummet ska det in en matta och så ska jag se till att få ordning i min stora klädkammare. Så fler bilder får ni när jag kommit mer i ordning :)
Men hur som helst kan jag säga att jag verkligen trivs här!!