Mitt 2015

Mitt 2015 har varit riktigt givande, på många plan. Inte minst har jag utvecklats på ett personligt plan och det ser jag som kanske det viktigaste. Under året har jag uppfyllt flera av mina mål. Jag har fått resa till andra sidan Atlanten. Jag har förlorat en nära anhörig och välkomnat ett nytt djur hem till mig.
 
Januari
Möhippa för en vän som skulle gifta sig
 
Bröllop för en nära vän. Ett väldigt vackert bröllop med en trevlig middag. 
Besök i Karlstad, där dubbla salstentor skrevs. Alla skrivna tentor under året godkända!
 
Februari 
Stod mellan två jobberbjudanden. Valde till slut det som jag ansåg ha bäst framtidsutsikter. Inte ångrat mig en sekund!
 Köpte nya bilen
Börjar träna för Michael Schultz
 
Mars
Började jobba som Drifttekniker på Basalt i Enköping. 
 
April
 Grålle presterar super på tävlingsbanorna och är återigen upp och plockar placeringar i 120
 
Maj
Åkte på utbildningsresa med företaget till Chicago
Deltog under Microsoft Ignite och besökte bland annat John Hancock Center och såg Fall Out Boy live
 
Juni
Firade en kall midsommar
Åkte på utflykt till Trosa
 
Juli
Hade en veckas semester som ägnades åt att snygga till stallet 
Spenderade en härliga sommardag med mina vänner
 
Augusti
Förlorade min älskade farfar till cancer
Börjar skriva min kandidatuppsats i Informatik
 
September
Blev fast anställd på Basalt
Fyllde år och överraskades med detta från vänner och grannar
 
Oktober
Sune var på träning för Micke och vi njöt av vackra höstdagar
 
November
Åkte på spaweekend i Dalarna
Hade teambuilding ute i skogen
Välkomnade Björne till familjen 
 
December
 Äter ett magnifikt julbord i Spegelsalen på Grand Hotel med mina kollegor

Den första snön kom efter jul
 
Jag har hunnit med mycket under året. När man tittar tillbaka så inser man fort att man inte endast har jobbat eller studerat. Mycket skratt, en del tårar. Men jag är nöjd. Jag lägger snart 2015 till handlingarna och ser fram emot ett nytt år. Under 2016 väntar (förhoppningsvis) en kandidatexamen, resa till Trysil, träningar/tävlingar med både hästarna och hunden och säkert mycket annat roligt. Jag ska försöka leva 2016 så bra som möjligt. Inte stressa och lära mig att vara nöjd med det jag har uppnått.
 
Tack alla som varit en del av mitt 2015, jag hoppas ni finns med även 2016!