True Fairytale's Heartbreaker

True Fairytale's Heartbreaker "Björne"
Här är min nya bekantskap, ni vet han med fyra ben och svans? För lite mer än en vecka sedan var jag och mamma i Skövde för att hämta hem Björne, en Jack Russell Terrier på 1,5 år. Jag och mamma har köpt honom tillsammans, jag har honom under kvällar och nätter, medans mamma har honom på dagarna när jag är på jobbet. Mamma jobbar natt så det passar alldeles utmärkt för oss att dela på honom. 
 
Det är så mysigt att ha en hund igen. 2 år utan hund var för länge. Tanken är att Björne ska bli min "skugga" och få springa lös på gården medan jag fixar med hästarna. Än så länge går det bra och han kommer så fort man ropar. En är en härlig tillgång som sprider så mycket glädje. 
 
Björne bekantar sig med stora Grålle
 
Jag tror Björne kommer passa väldigt bra som stallhund och jag ser fram emot att få börja utbilda honom inom olika områden. Välkommen till Stall Colonï, Björne!