En liten update

I fredags skrev jag tentamen i Affärssystem I: Analysmodeller. Det är så oerhört skönt att den kursen är över.. Visst att den har varit rolig, men upplägget har varit mastigt och kurslitteraturen 7 år gammal.. I IT-branschen svänger det ganska mycket, vilket gjorde att det vi läste inte riktigt stämde överens med branschen idag. Så det var tråkigt.
 
Helgen gick fort, mitt fokus låg på vila och återhämtning. Pysslade med hästarna, red lite, umgicks med vänner och familj, tvättade, städade hemma etc. En lagom ansträngande helg! Vaknade pigg imorse även om vädret inte var att hurra över. 
 
Idag har jag jobbat, hästarna har fått sina tappskor påslagna och de fick busa av sig på linan. Imorgon ska jag rida båda hästarna samt redovisa arbetet i VUPO-kursen. Kommer nog bli en sen kväll då. Planen är att hinna med en häst efter jobbet (innan redovisningen) och sen en efter. 
 
Lite bilder från den senaste tiden

Det finns bara en som Sune ;)

Grålle i Enköping!

På träning

GLAD Grålle hoppar trekombination

Min bil som är helt underbar!
Men som dock hade en fjäder som hoppade ur i lördags.. Fick hjälp av Annas kusin att slå den på plats, men nu väntar ett besök hos farbror doktorn för stackars bilen.. Tur att jag har tre månaders garanti!
Rebellen själv.. Tur att hon är söt när hon sover så man kan förlåta alla hennes hyss
 
Nu väntar snart påsken, och om bara 6 veckor är det dags för utbildningsresan till Chicago. Kommer vara så konstigt och jobbigt att vara borta från hästarna och Sassa i 9 dagar!! Men ska bli väldigt roligt att få åka till USA :)