HOME SWEET HOME

I måndags var jag åter på svensk mark igen efter 9 dagar i Chicago. Känslan att komma hem, träffa hästarna och katten igen var så härlig. Hämtade hem Sune i måndags kväll så allting var snabbt back to normal. 
 
Jag hade en väldigt bra vistelse i de förenta staterna. Det var mycket att se, mycket att uppleva. Dock kände jag mig konstant yr, som om att man var på en gungig båt. Jag var inte ensam om att känna så, måste vara jetlaggen! Här kommer lite bilder som sammanfattar vistelsen! Fler bilder kommer när jag överfört dem från telefonen!
 

Vi besökte Navy Pier
Vi hade 5 dagar med utbildning på Microsoft Ignite - Otroligt lärorikt!!
Vi gick, och gick, och gick
Vi hade teambuilding
Ännu mer teambuilding....
Ännu mer teambuilding, här på högsta våningen av John Hancock Center!
Vi besökte en pianobar
Vi var på Svensk-kväll på Ignite
 
 
Vi var på baseboll!
Vi var på Ignite Celebration och såg Fall Out Boy live!
Vi hade enhetsmiddag, fantastiska ribs!!!
Vi var ute och seglade på Lake Michigan, här värmer vi oss efter X antal timmar på sjön
 
Det var kul att åka på resan, och lära känna alla sina kollegor ännu bättre. Har verkligen hamnat på ett företag som satsar på sina anställda och alla är otroligt trevliga och roliga att umgås med! Nu är jag verkligen taggad på att få använda de kunskaper jag lärde mig under Ignite och fortsätta utvecklas. 
Nu är det som sagt back to normal som gäller, men det känns skönt. Tillbaka till mina favoritrutiner ;) Just nu är det slutspurt i skolan, endast 3 veckor kvar tills sommarlov. Jag har en tenta den 22/5 och sedan en den 4/6, plus 4 inlämningsuppgifter kvar så det är bara att ligga i. Vi har studiemöten många kvällar både för att tentaplugga men även för att hinna bli klara med alla gruppuppgifter. Jag har hamnat i väldigt bra grupper så det känns bra. 
 
Efter 1,5 arbetsdag är det nu dags att vara ledig tills på måndag. Perfekt för mig som har en tenta snart! Nu ska jag strax ha ett studiemöte, vi hörs!
 
Grålle verkade nöjd med att jag kom hem, såhär stod han länge!