Oktober

 
Min senste tid i bilder


Sune på promenad en skön oktoberdag

Grålle tävlade i Enköping för två helger sedan, dubbelt felfri i 110!

Nästan all min lediga tid går åt till studier; kandidatuppsatsen skrivs förfullt och om 1,5 vecka har jag en tenta
Min fredagseftermiddag. Veckans timmar arbetade och jag varvade ner i trädgården med en kopp kaffe, en bulle och tentaplugg.
 
Idag är det söndag. Jag har fått lite extra sömn under morgonkvisten och nu sitter jag färdigställer en del av min kandidatuppsats inför tisdagens handledning. Har under 2 veckor fokuserat på metoddelen och skrivit enkätfrågor. Om en stund går jag över till tentaplugg. Runt lunch ska hästarna få sin dagliga dos motion och lite björkar ska planteras. Så skönt att få komma ut och rensa hjärnan i den underbara oktoberluften!
På återhörande, L.