Dags att kravla sig uppåt igen

Det har varit en tuff period den senaste månaden. Det har varit mycket på jobbet, skolan har dragit igång, hästarna ska ridas och stallet ska skötas. Vardagen ska rulla på med andra ord. Inte nog med det, så blev min farfar svårt sjuk och lämnade oss efter endast 1,5 vecka på sjukhus. En enorm sorg och saknad efter en person som funnits vid min sida hela livet och som alltid har varit en person som lättar upp stämningen. Jag kommer aldrig glömma hur hans träskor klapprade på stentrappan, han hade tumstocken i högsta huff och man kunde se hur han funderade på svåra matematiska beräkningar. Det var min farfar det.
 
-, 28/8 1929 - 27/8 2015 Vi saknar dig älskade farfar <3
 
-, Sune som inte är stormförtjust i alla personer, fattade verkligen tycke för farfar
 
Imorgon är det dags att ta ett sista avsked i och med begravningen. Släkt och vänner kommer finnas på plats för att minnas en oerhört omtänksam person. Han var omtyckt av alla så jag tror det kommer bli en fin stund vi får dela tillsammans.
~ * ~
 
Vad har annars hänt?
-, Jag har jobbat 6 månader på Basalt och är numera fast anställd. 
 -, Hösten har kommit till Smedstorp. Bilden tagen en lördagsmorgon innan avfärd mot tävling
-, En inspirationsbild får avsluta detta inlägg.
 
Det kommer ett separat inlägg om hur hästarna går, hur planen för hösten ser ut osv.
På återhörande!