19 & 23 april

Denna vecka finns det två speciella datum att lyfta lite extra!
 
19 april - Har jag haft Grålle i 6 år!
CAMIR S *2005 e. Camaro M ue. Robin Z
Uppfödare: Ingemar Forsback
Tävlingsdebut
Sommaren 2011
Första felfria 110 efter skadan, min kämpe!!
 
Grålle är en oerhört speciell häst. Ett hjärta av guld men ett humör utan dess like! Vill han inte så gör han det inte. Men när han vill och gör det han ska, då gör han det på ett oerhört bra sätt. Vi har haft många upp- och nedgångar under åren. Jag minns fortfarande vår felfria 130 på Rocklunda 2012 eller våra galopper genom Vallby's skogar, men jag minns även den dagen jag fick ett av de värsta besked man kan få - hans nackskada. Men jag tog de ynka 20% som jag fick av veterinären, och idag är vi faktiskt ute och tävlar. Kanske inte på den nivån jag trodde vi skulle varit på, men jag har redan vunnit det största priset genom att han fortfarande är vid liv. 
 
23 april - Har jag haft Sune i 4 år!
CYANID *2006 e. Cyklon ue. Irco Mena
Uppfödare: Bo Lindroos
Sunes första felfria 90cm
Kapaciteten finns där!!
 
Det var tänkt att jag skulle ha Sune på tillridning för senare försäljning. Jag fick 2 månader till mitt förfogande. Det visade sig att han var "värre" än vad vi trott från första början, det tog över 1 timme för oss att gå över en bom som låg på marken. Jag fick ytterligare tid på mig, och efter totalt 4 månader gjorde han sin första pay n' jump med 0 fel. Då var försäljningen ett faktum. Jag sålde honom till mig själv. Sedan dess att han kom till mig har jag vetat att han är speciell och att det finns något riktigt bra där inne. Han har bevisat det flera gånger varför jag trodde det då, och varför jag än tror det. Han behöver tid, men jag är helt säker på att han snart kommer få blomma ut till den fantastiska häst han faktiskt är! Han är den mest komplicerade och häftigaste häst jag haft!
 
 I ur och skur <3