Mitt-i-veckan listan

Jag är för tillfället förväntansfull.
Jag är bra på att organisera och planera.
Jag tycker inte om att laga mat.
Jag är dålig på att koppla av och göra ingenting.
Jag läser för tillfället jobbrelaterade mail.
Jag gillar att jag går på semester på fredag.
Jag sjunger högt i bilen.
Jag älskar min familj och mina närmsta vänner, och mina djur såklart.

Jag är inte speciellt bra på att ha tråkigt.
Jag föredrar att vara aktiv.
Jag tycker om godis.
Jag är beroende av frisk luft.
Jag har på mig en långärmad klänning.
Jag dricker kaffe.
Jag lyssnar på spotify just nu.

Jag blir arg på brutna löften.
Jag är rädd för 
något ska hända med dem som finns mig närmast.
Jag önskar mig mitt drömhus.
Jag är pinsamt dålig på slappa på soffan.
Jag är uppväxt i ett rött hus med vita knutar på landet med skogen som granne.