1a advent

Jag har spenderat stora delar av min första advent på Friends Arena och Sweden International Horse Show. Vi var på eftermiddagen och kollade på tre hoppklasser. Väldigt kul och mycket fina hästar. Blev lite shopping också, Acavallo bettskivor, bruna stigläder och ett nytt pannband till Grålles tävlingsträns. Blev inte jätteimpad av mässan, kändes som om det fanns mer när det var i Globen!
 
Jag hade morgonmys med hästarna imorse, Sune ville gärna klias då han kom och kliade mig i ryggen när jag packade höpåsar i deras hage, han tyckte jag skulle klia på honom istället för att fixa maten. Han är så mysig! Så fort jag kom hem från Stockholm fick hästarna komma in, blåsten var inge rolig för dem. De har vilat idag, men Sune har gått superbra hela veckan. Vi har varit hem och hoppat två gånger, senast igår. Han gjorde det både enkelt och bra, hoppade med lätthet hinder på 90cm. Känns lovande inför nästa helg!
Grålle har fortsatt "vila" och har skrittats/tömkörts fem dagar den senaste veckan. En vecka till sedan börjar vi jogga igång under någon vecka. 
 
Nu är det bara 3,5 vecka kvar tills julledigheten. Ska bli så skönt att få vara ledig! Men innan dess väntar jobb, Sunes "comeback" på tävlingsbanorna och även ett julbord på Grand Hotel. Om jag ska nämna några saker. 
 
Denna mysiga tjej har bott hos mig i 2 år nu <3
Och Björne har vi idag haft i 1 år <3