Måndag igen

Trots den tävlingsfria helgen känns det som om jag knappt varit hemma så mycket. Jag har varit i stallet i över 7h både lördag och söndag. I lördags var jag iväg och red en ponny som jag ska börja tävla åt ägaren nu i höst. En fin D-ponny som har fina kvaliteér så det ska bli spännande att de hur den är på tävling!
 
Mina hästar går fortsatt bra, Sune har fått tillbaka sitt "svung" i steget och han är väldigt pigg och glad. Han ska skritta några dagar till innan igångsättningen fortsätter. Grålle blandar jag trim på banan med att rida ut. Han gillar att få lufsa i skogen och det är bra för honom. Nästa helg är det tävling i Lurbo med Grålle lördag-söndag. Lördag är det final i div. 2 med laget och på söndag går han en 120. Riktigt laddad!
 
Men först ska en arbetsvecka klaras av. Kick-off med jobbet väntar tisdag-onsdag, på fredag får jag återigen vara på kontoret efter 1,5 vecka på "vift". Förra veckan var jag i Stockholm på utbildning två dagar, riktigt användbar information som jag hoppas få använda i närtid.