Måndag och rivstart på veckan

Helgen har varit bra och hästarna har varit fina. Sune fick kämpa på igår när vi trimmade, han var inte helt där jag vill ha honom men han kändes fin på slutet. Grålle är pigg och glad, tycker det är kul att få börja trava igen.
 
Övrigt i helgen hann jag med att hjälpa mamma kakla sitt kök, plugga, tvätta, städa, fika med grannarna och en springtur. Ganska produktivt :-)
 
Nu på morgonen var jag red Sune och mockade stallet. Inte alla måndagar när man sitter på hästen kl. 05:51 och sedan lyckas vara på jobbet kl. 07:15, men idag var det nödvändigt. Vi ska nämligen på teambuilding med avdelningen i EM, vilket gör att jag inte är i stallet förrän runt 19, och då blir det tajt att hinna rida 2 hästar och fixa allt stalljobb. Så, en häst är klar för idag och en sparar jag till ikväll :-)
 
Favorit i repris: Grålles vinst i 120 tidigare i år.
 
Imorgon är det träning med Sune och till helgen väntar tävling hos Sportriders. Ha en fin måndag allihopa!
#1 - - anneli:

Hur kom ditt hästintresse? :)

Svar: Det kommer ett inlägg om det här på bloggen om någon dag, tack för din fråga! Mvh Linn
LiLe Häst