Regn. Regn. Och ännu lite mera regn

Som ni kanske förstår så regnar det väldigt mycket ute idag. Då är det väldigt lyxit att bara ha hästar som ska jobbas i ridhuset. Började med Grålle, eller egentligen blev det Kanonen då Tina fick rida Grålle lite i början. Så hon red fram Grålle och jag red fram Kanonen innan vi sedan bytte. Grålle kändes bra, ville inte sätta under bakbenen och behålla trycket (latheten sätter i...) men jag tyckte han jobbade på bra! 
 
Sedan tömkörde jag Spindeln, hon jobbade på bra. Lättare den här gången än förra, tror jag börjar hitta snitsen på hur man gör! Efter det mockade jag och halmade åt Tinas hästar innan jag sedan red Kugge. Blev bara ett lätt pass och han var fin! Sune får vila idag då jag har inte hunnit fixa en vikt åt honom. Men fixar det tills imorgon så han kan gå då.