Lördag

Igår reds båda hästarna innan jag började jobba kl.12. Sune jobbades i paddocken och Grålle på gräsbanan, de båda gick väldigt bra. 
Jobbade sedan som sagt mellan 12-19, och när jag kom hem åt jag lite grillat innan jag sedan gav mig ut på en joggingtur. Blev 3km, lite lagom för att få bort träningsvärken. 
 
Imorse gick jag upp vid 7 för att hinna rida Grålle innan jag skulle till jobbet. Blev gräsbanan även idag, han kändes fin. Jobbade mycket lösgörande, fick loss det väldigt bra på slutet. Jobbade mellan 10-17, 17.30 hade jag sedan projektmöte. Det varade i en timme och därefter gick jag ut o red Sune. Red bort till gräsbanan, blev inget stenhårt pass eftersom det var så himla varmt ute. Sune kändes lite trött, men i övrigt fin. 
 
Efter jag fixat allt i stallet fixade jag ihop lite middag, två majskolvar och en halv melon. Grymt omotiverande att ställa sig och laga mat kl. 20.15 på kvällen! Men jag blev mätt, det är huvudsaken. 
Imorgon jobbar jag 10-17 igen, innan jobbet ska jag hinna med att rida Sune och direkt efter jobbet åker jag till gymmet. 
 
Nu måste jag speca lite krav, hörs imorgon!