Påväg hem

Sitter just nu på tåget hem mot Enköping igen efter ett dygn i Karlstad. Har haft en rolig vistelse, där jag hunnit med att träffa pappas kusin m. Familj, skriva tentamen, se campus, shoppa och träffa mina klasskompisar. Nästa resa är redan inbokad, i början av juni är det dags igen! 

Men nu ska det bli skönt att komma hem. Borta bra men hemma bäst! Får se om jag unnar mig en ledig helg eller om jag börjar läsa litteraturen till de kurser som börjar på måndag. Hemtentamen i projektledning är klar, och ska bara lämnas in. Skönt! 

Ett soligt Karlstad!

Hästarna trimmades igår innan jag åkte, båda kändes fina! Sune ska träna på söndag, imorgon tänkte jag att åtminstone Grålle skulle få gå på gräsbanan, Sune tömkörs nog ut. 


Nästa vecka blir det jobb mån, tis och tors på Westinghouse samt lör o sön på Rusta. Vi tuffar alltså på i samma gamla vanliga stil, fullt ös medvetslös! :)