Effektiv lördag

Igår hade jag en trevlig kväll med mina kollegor. Vi åt fantastiskt god mat och låg X antal timmar i bubbelpoolen. En lyckad kväll måste jag säga!
 
Idag har jag fått rätt mycket gjort här hemma. Jag har betat av tvätthögen, dammsugit och städat, vi har tömt stall och lada på skit, köpt lite nya stolp, ridit två hästar, skämt bort och fixat en hage till Lillen. Lillen står fortfarande på box, och sköter sig väldigt bra. Har varit ute och gått med honom idag och han är mycket piggare. Han småtravar bredvid och är den "dryga ponnyn" igen. På måndag ska jag prata med veterinären, förhoppningsvis får han klartecken att få börja gå ut i hagen igen. Jag har idag förberett en liten hage i anslutning till Sunes. Inte ett enda grässtrå finns det, men det är samtidigt det som krävs. 
 
Sune <3 som är en stjärna just nu!