På väg tillbaka

Ledsen för den dåliga uppdateringen, men det har varit fullt fokus på hästarna över påsken. Sedan Sune kom hem så har det varit fodringar var 4e timme dygnet runt, och första natten när jag var påväg hem strax efter 02:30 fick jag driftslarm från jobbet och fick åka in och jobba. Men vid 5 på morgonen kunde jag åka hem igen, sov en timme innan det var dags att fodra igen. Så, det är vad jag fyllt min påsk med.
 
Men, det viktigaste av allt, Sune mår bra igen och dropp i 2 dygn på Ultuna gjorde susen. Vi håller fortfarande på att fodra upp honom till normalgiva, men han är pigg och glad och njuter av att få komma ut på promenader. Han går i hage hela dagarna, gjorde en hage i Grålles hage, och de båda håller sig i respektive hage och tycker det är tråkigt att inte kunna gå tillsammans.
 
Eftersom Sune hade feber, betyder det att vi återigen inte får tävla på 3 veckor. OERHÖRT trist, och drygt att detta ska drabba oss igen.. Hoppas detta är sista gången så tävlingssäsongen kan få fortgå sen.
 
Jag ska fixa i ordning filmerna från Södertälje när jag får tid, så ni får se hur duktig Sune var i sin 1.10 start :)
 
Idag har jag haft Grålle i 7 år, tänk vad åren går! Vi har hunnit med mycket tillsammans, medgångar som motgångar. Han är en speciell kille som ligger mig oerhört varmt om hjärtat. En riktig kämpe som sällan gör en besviken <3