Samarbete: Basalt AB

 
 
Jag har inlett ett samarbete med min arbetsgivare Basalt AB med fokus på att göra reklam för företaget på en bredare front. Basalt sponsrar mig med schabrak och luva att ha på tävlingar framöver för att på så vis göra reklam för företaget. På tävlingar runt om Sverige träffar man människor från olika branscher som alla kanske inte hört talas om oss. Genom att göra folk uppmärksamma på att vi finns så kan det leda till nya affärskontakter. 
 
Foto: TK Equestrian Photo
 
Att jag väljer att göra reklam för min arbetsgivare är ett eget val. Det är mitt sätt att bidra till att vi växer som företag men även hittar nya medarbetare. Jag trivs otroligt bra på företaget, både med arbetet och kollegorna. Arbetet gör det möjligt för mig att lägga upp mina dagar relativt fritt, och det underlättar för mig med tanke på hur mycket tid och energi jag vill lägga ner på hästarna och tävlandet. De har förståelse för alla anställdas fritid, och jag är så glad att ha hittat en arbetsgivare dels på hemmaplan, där jag utvecklas men även får vara med och bestämma över min inriktning.
 
Luva och schabrak med Basalts logga
 
Grålle kommer få ett blått schabrak, men det var leveransförsenat