September

Mina planer för september är inte så extraordinära, förutom den resa som ska genomföras vid månadsskiftet september/oktober. 
 
3: Tävling, Jump Club, Sune 110
4: Födelsedag!
8: Tävling, Sportriders, Sune 110
9: Tävling, Sportriders, Sune 110
23: Tävling, Sundbyholm, Sune 115
24: Tävling, Sundbyholm, Sune 110
28: Åker till ISLAND!
 
Jag vet inte om jag nämnt det förut, men den 28e september åker jag med företaget till Island på konferens! Även om jag inte tycker om att resa bort, så ser jag fram emot denna resa. Mycket tack vare för den vackra destination vi ska besöka. Att åka till Island finns med på min bucket list, så att få resan klappad och klar av jobbet säger man ju absolut inte nej till. 
Det väntas flera olika aktiviteter så som valsafari, besöka Blå lagunen, forsränning mm. så det kommer minst sagt bli en händelserik resa. 
 
Men innan resan blir av ska Sune få komma ut och avsluta sin utomhussäsong med ett antal starter. Förhoppningsvis lyckas vi sätta den där jädra nollan innan det är dags att rida innanför fyra väggar igen! Grålle ska fortsätta komma igång och vi ökar både kraven och mängden arbete successivt. Tanken är att han ska hinna göra någon lättare start innan året är slut, men det blir nog framåt oktober/november.