Fullspäckad vecka

Det har gått från 0 till 100 på jobbet på bara några dagar. Återigen ska ett konsultuppdrag kombineras med min chefsroll, vilket inte alltid är helt enkelt. Dessutom med en fullspäckad höst med massor av uppgifter som ska genomföras. Men jag gillar mitt jobb, och när man gör det är man beredd att kämpa lite extra. Jag är bara väldigt glad att jag lever den livsstil jag gör, så jag får en chans att andas ut och ladda batterierna på kvällarna. 
 
Vad har hänt under veckan hittills förutom jobbet?
 
Måndag - Åkte och köpte en pall med kutterspån. Snart dags för installning så det är skönt att ha det hemma. 
Tisdag - Åkte till vår foderleverantör ett antal mil hemifrån och hämtade transporten full med höbalar. 103 fick vi totalt in, så det blev ett träningspass när jag väl kom hem med dem. Jobbade med Dumle på kvällen.
Onsdag - Var i Västerås och sprang blodomloppet med ett gäng kollegor. 5km på 29:24 minuter, helt OK när man inte sprungit sedan i juni tycker jag. 
 
Idag - Börjat förbereda inför helgen när mina vänner kommer över på middag. Mockat Dumles hage och jobbat med honom. Sedan blev det pyssel i stallet och sadelkammaren. 
 
Nu är det dags att hoppa in i duschen och ladda om för morgondagens alla sysslor. Skönt att det snart är helg!
0 kommentarer publicerat i Min vardag
Taggar: IT-chef, Stall Coloni, foder, hästar, hästgård, karriär, livsstil, spån, vardag