Hej mitt vinterland!

Jag börjar tröttna på vintern, det enda man gör just nu är att skotta, skotta och åter skotta. Vet inte hur mycket snö det är här just nu, men mycket är det. Idag är det dessutom plusgrader och töväder, suck. Fick hjälp att ploga ridbanan här om kvällen, så den kanske snart går att använda om vädret fortsätter såhär. Något positivt i alla fall :-)
Bombus håller på att sättas igång! I tisdags blev det lite longering och så hoppade jag upp och satt på henne några varv. Igår tömkörde jag och tänkte göra det imorgon också, för att sedan sitta upp igen till helgen. Kul att hon äntligen är på G! 
För mig är det full fart på jobbet. Mycket som ska göras den här tiden på året, dessutom ska jag snart ut på ett kortare konsultuppdrag och så är jag faktiskt inbjuden som talare till en konferens i Stockholm i mars! Min första gång som talare, men det ska bli riktigt skoj!