Äntligen fredag!

Det är en trött Linn som äntligen fått lägga sig på soffan. Jag har precis avslutat en 7 dagars arbetsvecka på 3 olika arbetsplatser. Förra helgen jobbade jag på Rusta, måndag-tisdag på Westinghouse, onsdag på Elgiganten och torsdag-fredag på Westinghouse igen. Det är nämligen så att dessa tre är mina arbetsgivare numera, för under loppet av fyra dagar blev jag erbjuden två nya jobb. 
Westinghouse är dock endast till sista april, då det är tyvärr bara en projektanställning igen. Men jag är lika glad för de, jag gillar verkligen att vara där!

I tillägg till detta har jag mina heltidsstudier, som är min huvudaktivitet. Det är mina arbetsgivare medvetna om och har förståelse för, vilket är skönt. 

Sune har jobbats på kvällarna, tur att jag har belysning på ridbanan! Han har skött sig väldigt bra och jag ser fram emot söndag när han ska få hoppa lite mer!
Grålle har gått bra, han går dock på smärtstillande för tillfället. Vi vill få honom att slappna av mer, och sen han började gå på smärtstillande så har han blivit otroligt fin i ridningen, inga protester som innan. 



Nu ska jag natta hästarna, och sedan själv dejta kudden. Imorgon ska jag pallra mig upp kl 06 igen!