Valborg och tävling

Jag har spenderat min lördag på tävling i Västerås. Grålle startade en 110 och var dubbelt felfri och precis utanför placering. Han kändes riktigt fin, även om han blev väldigt stark och svårsväng på den stora utebanan. Men han hoppade bra och det är jag riktigt nöjd med. Det känns lovande inför kommande tävlingar! Härnäst väntar Sportriders nästa söndag när han startar 110 och 115. 
 
 
Jag har även glömt att visa er filmen från när vi tävlade på Jälla för två helger sedan, så här kommer den också:
 
 
Sune har haft en lugnare vecka då har varit väldigt spänd i kroppen. Jobbat honom från marken och lite extra vila. Nästa vecka ska han komma igång som vanligt igen är det tänkt. 
 
Jag och Björne har varit ute och myst i trädgården under eftermiddagen. Han busade med sina leksaker och jag fikade med grannen. Nu ligger han och sover i sin korg och jag ska börja fundera på middag. Nästa vecka är jag ledig onsdag-söndag vilket ska bli riktigt skönt. Det ska dessutom bli riktigt fint väder vilket jag verkligen ser fram emot efter allt regn som kommit den senaste tiden.
Här är en film på två av de gånger som Sune hoppat under april