Vinst i 120!

Så himla kul att kunna slå till med en vinst i dagens 120 i Björklinge! Grålle kändes superfin, och var helt med på noterna. I omhoppningen var han på, men lyssnade samtidigt superbra, jag red enligt min plan och svängde på de hinderna som gick. Eftersom Grålle har en stor galopp men ändå är så försiktig, valde jag att galoppera på till det avslutade räcket utan att ta någon förhållning - tror det var där vi tog hem vinsten! Superkul verkligen!! :-D
 
Min kung!
 
Dagens vinst kändes som ett väldigt bra kvitto på att vi verkligen är redo för att tävla 130 på tisdag!
 
Vinsttäcke, blommor och rosett
Grålle i sitt nya fina sponsorschabrak från Basalt!
 
Sune red jag imorse, han är nu tvättad och redo för tävling imorgon. Han går 100 och 110 i Enköping! Nu har mamma varit förbi med lite mat och jag känner mig väldigt nöjd med dagen, snart är det dags att sova och ladda om för imorgon!
0 kommentarer publicerat i Tävlingar
Taggar: ERK, LiLe Häst, elitsatsning, framgång, motivation, ridsport, tävling