Massa tvätt..

Dagen har bestått mycket av att fixa med tvätten och tittat på hoppningarna från Scandinavium. Mycket fina hästar och duktiga ryttare, extra kul att Henrik von Eckermann vann Världscups-klassen. Hatten av för honom!
 
Nördigt, sitta i en kall sadelkammare och kolla världscup i väntan på att klockan skulle bli tillräckligt mycket för att ta in hästarna för kvällen :-)
Grålle joggade jag runt salexen idag, hade tänkt klättra i skogen men eftersom det kom en massa snö i natt och det sedan började töa så kändes inte underlaget optimalt. Men han var pigg och fin när jag joggade runt salexen så det kändes bra. 
 
Mr Känslig som får ha mycket ludd denna årstid
Grålle tyckte det var dags för honom att få ett nytt stalltäcke, såhär fint hade han demolerat täcket under natten.
 
Imorgon ska Sune sättas igång igen, tjoho! Grålle ska ridas, stallet ska fixas som vanligt också. På kvällen väntar middag med laget. Sen ska jag ju jobba också ;-) Blir en sen kväll, men en oerhört rolig måndag om ni frågar mig!
0 kommentarer publicerat i Min vardag
Taggar: LiLe Häst, allsvenskan, div 1, helg, lag, uteritt