Semestervecka 2, dag 3

Dagen har verkligen gått i ett - såklart i hästarnas tecken. Började dagen med att uträtta lite ärenden i Enköping, köpte lite saker till ridbanan och skruv till hinderna. Sedan blev det till stallet för att hålla lektion, och sedan mocka och fixa åt hästarna. Sedan lastade jag båda grabbarna och åkte hem till Smedstorp. Hästarna gick beta medan jag fixade lite på ridbanan, därefter gick de varsitt trimpass - riktigt fina båda två!! Speciellt impad över Sune, som gjorde en svår övning så lätt, han har verkligen utvecklats!! 
 
Dagens övning, bommar med mycket övergångar
Skruvade ihop en grind innan hästarna fick åka tillbaka till sina boxar, fick sin efterlängtade mash och lite grovfoder. Avslutade sedan denna onsdag med pizza och tid med min bästa vän. En väldigt bra dag!
 
Grind a la Linn :-)
 Imorgon vilar hästarna, jag fixar stallet på morgonen för att sedan åka till för att hälsa på pappa och Gabrielle vid deras sommarhus! Farmor följer också med, så det blir ett trevligt dygn att se fram emot. Jag är hemma igen på fredag em, så då blir det stallet direkt. Som tur är har jag Tessan som ställer upp och fixar med mina hästar imorgon kväll, vilken pärla hon är! 
 
När man trivs som bäst - med mina hästar hemma <3
Utrustad!