Träning imorgon!

TJOOHOO!! Ni anar inte vad jag längtat efter Helenas torsdagsträningar. Jag stannar till och med hemma från företagets årliga skidresa för att få träna! Så imorgon är det äntligen dags igen, båda hästarna får följa med. Laddad till tusen :-)
Så blev det inte pga sura miner i stallet. Suck.. Hästarna får galoppera vid ån istället så åker jag iväg i helgen och hoppar lite mer. Funderar även på att köra hem mina hinder igen så jag kan trimma där ordentligt :-)
 
 
Idag fick Sune galoppera vid ån och Grålle tömkördes en sväng, eftersom han varit ute och galoppera måndag och tisdag. De båda var fina!
 
Jag har precis lagat mat, fick ihop sju matlådor vilket var bra! Men snart är det dags för en kvällspromenad med Björne innan det är dags att sova. Vi hörs imorgon, då kommer det äntligen lite nya filmer också!
2 kommentarer publicerat i Min vardag
Taggar: LiLe Häst, TK Equestrian Photo, elit2018, elitsatsning, hoppträning, ridsport, träning
#1 - - Ellen - tävlingsryttare:

Åh va kul med träning! :D

#2 - - Anna:

Vad tråkigt att du inte kom iväg!